Manuele therapie

Heeft u pijnklachten in lage rug of nek, met bijvoorbeeld uitstraling naar hoofd, armen en of benen, dan bent u op het juiste adres bij de manuele therapeut van Fysio LifeStyle Weert. De manueel therapeut is een fysiotherapeut die na de opleiding fysiotherapie de opleiding manuele therapie heeft gevolgd. Het zoeken naar de oorzaak van de klachten in het bewegingsapparaat is de specialiteit van de manueel therapeut.

Werkwijze Manuele therapie bij Fysio LifeStyle Weert

U kunt zonder verwijzing direct terug terecht bij de manueel therapeut. Via deskundig en persoonlijk onderzoek worden de klachten en belemmeringen in beeld gebracht. Vervolgens krijgt u een terugkoppeling en bepreekt de manueel therapeut in samenspraak met u het behandelplan. U krijgt ook tips en adviezen hoe u tijdens u dagelijkse activiteiten de resultaten kunt borgen.

Voorbeelden van klachten die de manueel therapeuten van Fysio LifeStyle Weert regelmatig behandelen:

• Lage rugklachten, hernia, evt. met uitstralende pijn in de benen
  • Bekken-, instabiliteit en of heup-klachten
  • Nekklachten, evt. met uitstralende pijn naar het hoofd of armen
  • Schouderklachten
  • Klachten van de ribben of borstwervelkolom
  • Hoofdpijn bijv. ten gevolge van kop-staart botsingen, whiplash

Neem gerust vrijblijvend contact op bij vragen over manuele therapie bij Fysio LifeStyle Weert.

Manueel fysiotherapeut

Manueel geschoolde fysiotherapeut