Het corona virus is er nog steeds. Daarom blijven wij opletten en nemen maatregelen om de verspreiding van het coronavirus te beperken.

Zo houden we rekening met (kwetsbare) mensen die zich zorgen maken om hun gezondheid.

Veilig naar de fysiotherapeut, dat doet u zo

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen! We vertrouwen erop dat u begrip hebt voor de maatregelen.

LSHP - Veilig naar de fysio

Fysiotherapie

Fysiotherapie wordt al eeuwen toegepast om fysieke klachten te verhelpen. Fysiotherapie biedt de oplossing bij pijnlijke en of stijve gewrichten, krachtsvermindering, spierblessures of revalidatie na een operatie. Een belangrijk onderdeel van fysiotherapie bestaat uit het adviseren en instrueren hoe u met de belasting van uw lichaam omgaat, hoe u uw klachten hanteert en hoe u uw belastbaarheid verbetert. Naast het losmaken, mobiliseren genoemd, wordt er bij de fysiotherapie indien nodig gebruik gemaakt van losse materialen en gerichte oefeningen om  stabiliteit en houding te verbeteren.

Bij Fysio LifeStyle Weert maakt u samen met een professionele fysiotherapeut een behandelplan voor fysiotherapie op maat. De fysiotherapie behandeling bestaat uit individuele begeleiding, coaching en of het doen van oefeningen in de oefenzaal. Het uiteindelijke doel van de fysiotherapie is dat u zo optimaal mogelijk kunt functioneren thuis en op het werk. Hierdoor bent u in staat om datgene te doen waar u plezier in heeft.